PIRKIMO IR PRISTATYMO SĄLYGOS


Prekių pristatymo variantai:

Jūs galite pasirinkti Jums tinkamiausią variantą:

– pristatymas per kurjerių tarnybas; užtruks 2–3 dienas; savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis užsakymai nėra pristatomi.

– atsiėmimas Omniva paštomatuose; užtruks 1–2  darbo dienas;

– pristatymas į namus (Kauno mieste – kasdien; Vilniuje – pirmadieniais (nuo rugsėjo mėnesio);

– atsiėmimas adresu: Pravieniškių g. 5 , Kaunas – kiekvieną dieną (iš anksto suderinus laiką).

 

Prekių pristatymo kaina:

– Prekių  pristatymas darbo dienomis į bet kurią Lietuvos vietą (išskyrus Kuršių Neriją) per kurjerių tarnybą  kainuoja 7.99 Eur.

– Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai prie siuntos kainos – 40 Eur.

– Prekių pristatymas darbo dienomis ir šeštadieniais (tik į didžiuosius Lietuvos miestus) per Omniva paštomatus yra nemokamas perkant prekių ne mažiau kaip už 200 Eur. Jei pirkinių suma yra mažesnė, pristatymas kainuos  2.89 Eur.  Pasirinkus pristatymą per Omniva terminalus, mokėjimas grynais negalimas.

Siuntai patekus į Jūsų pasirinktą terminalą, gausite žinutę su kodu. Siuntą galėsite pasiimti Jums tinkamu laiku.

Jei užsakymas gautas ir apmokėtas nedarbo dieną, tai užsakymo pateikimo diena laikoma artimiausia darbo diena.

Siuntą iš paštomato galite pasiimti per 7 dienas. Kitu atveju siunta bus grąžinama siuntėjui.

 

Prekių pristatymas Kauno mieste NEMOKAMAS perkant už 49 Eur ir daugiau; perkant už mažiau nei 49 Eur – pristatymo kaina –2,00 Eur.

– Prekių pristatymas Vilniaus mieste pirmadieniais (nuo rugsėjo mėn.)NEMOKAMAS perkant už 50 Eur ir daugiau; perkant už mažiau nei 50 Eur – pristatymo kaina –2,00 Eur.

 

Atkreipiame dėmesį, kad pasirinkus mokėjimą pavedimu, Jūsų užsakytos prekės bus išsiųstos tik po pinigų gavimo į mūsų sąskaitą.

 

Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el. paštu gyvunusvajone@gmail.com, aumiaumaistas@gmail.com arba telefonu (8-657) 65685.

 

Priimdami siuntą būtinai patikrinkite siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.

 

Atlikus užsakymą, nurodytu el. pašto adresu gausite laišką apie patvirtintą Jūsų užsakymą.

Galite užsakyti ir tas prekes, kurių neturime sandėlyje. Mes su Jumis susisieksime ir informuosime apie planuojamą  prekės pristatymo laiką.

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

 

  1. Bankiniu pavedimu pagal užsakymo informaciją, kurią gausite užsakymo metu nurodytu el. pašto adresu. Prekes išsiųsime tik gavę pinigus į sąskaitą.
  2. Grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu arba atsiimant prekes mūsų nurodytu adresu: Pravieniškių g. 5, Kaune ar susitarus dėl patogios pristatymo vietos Kauno mieste.

 

Kada gausiu savo užsakytą prekę?

 

Užsakytos prekės Jūsų nurodytu adresu Lietuvoje bus pristatytos per 1–3 darbo dienas.
Svarbu: priimdami prekes ir pasirašydami ant prekių priėmimo-perdavimo dokumento, Jūs patvirtinate, kad prekė yra tinkama. Gavę prekes, įsitikinkite, ar pakuotė nepažeista. Jeigu pažeidimų yra, surašykite juos ant prekių priėmimo-perdavimo dokumento ir informuokite mus el. paštu.

 

Kodėl informaciją užsakant prekes reikia suvesti tiksliai?

Prašome visą su užsakymu susijusią informaciją pateikti tiksliai – tokiu būdu kurjeriai užtikrina, kad siuntos Jus pasiektų laiku.

Siekiant sklandaus ir operatyvaus prekių pristatymo, prašome Jūsų papildomos informacijos laukelyje nurodyti detales, kurios palengvintų pristatymą (rakinama laiptinė, durų kodas, būtinybė atvažiavus paskambinti ir pan.).

 

PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS

Registracijos metu Jūsų pateikti asmeniniai duomenys naudojami tik sklandžiam paslaugų teikimo užtikrinimui. Be Jūsų leidimo duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims, nesusijusioms su mūsų tiesioginių paslaugų teikimu, išskyrus tuos atvejus, kai to reikalauja LR įstatymai.

 

  1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios pirkimo ir pardavimo sąlygos (toliau – Sąlygos) nustato asmens, įsigijančio prekes elektroninėje parduotuvėje www.gyvunusvajone.lt (toliau – Pirkėjas) ir el. parduotuvės  www.gyvunusvajone.lt (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas sutinka su šių sąlygų taikymu.

 

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, pataisyti ar papildyti Taisykles. Pataisytos Taisyklių nuostatos įsigalios tik nuo jos patvirtinimo.

 

  1. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymo momentas

Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis sąlygomis, paspaudžia mygtuką „UŽSAKYTI“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Sąlygų, jis privalo nepateikti užsakymo. Juridiškai privalomai prekių ir (arba) paslaugų pirkimo sutarčiai sudaryti būtinas pranešimas (elektroniniu paštu) apie tai, kad užsakymas priimtas.

 

  1. El. parduotuvėje www.gyvunusvajone.lt įsigyti siūlomas prekes turi teisę:
  • fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų;
  • jaunesni nei 18 metų amžiaus asmenys, turintys tėvų ar globėjų sutikimą;
  • juridiniai asmenys.

 

  1. Pirkėjo teisės

Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaujantis šiomis Sąlygomis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.

  1. Pirkėjas įsipareigoja:

5.1. Registravimosi metu pateikti tik tikslius ir teisingus duomenis lietuviškomis raidėmis. Pardavėjas pasilieka sau teisę riboti kliento, piktybiškai pateikusio klaidingus duomenis, galimybę naudotis el. parduotuve. Šie duomenys reikalingi formuojant sąskaitą  ir kurjeriams, siekiant greitai ir efektyviai pristatyti siuntą.

5.2. Priimti siuntą užsakyme nurodytoje vietoje ir su  kurjeriu suderintu laiku.

5.3. Priimant siuntą, pasirašyti  siuntos dokumentus. Esant pakuotės pažeidimams, pažymėti tai atitinkamuose dokumentuose ir pranešti Pardavėjui.

  • Pakartotinai apmokėti už siuntą, jei Pirkėjas dėl savo kaltės nesugebėjo užtikrinti siuntos priėmimo iš kurjerio laiku.
  1. Pirkėjo pareigos

6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

6.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

6.3. Pirkėjas, įsipareigoja laikytis šių Sąlygų bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

 

      7. Pardavėjas įsipareigoja:

7.1. Tinkamai apsaugoti Pirkėjo registravimosi metu pateiktus duomenis. Pirkėjo duomenis  naudoti tik tiesioginiam užsakymų vykdymui ir vadovautis „Privatumo politikos“ principais.

7.2. Užtikrinti prekių pristatymą „ Pristatymo sąlygose“ numatytais terminais ir sąlygomis.

7.3. Laiku informuoti Pirkėją apie šių Taisyklių, Privatumo ir pristatymo sąlygų pakeitimus.

 

  1. Pardavėjo teisės

8.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

8.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

8.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.

8.4. Pardavėjas turi teisę anuliuoti užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs išankstinio apmokėjimo būdą, nesumoka už prekes per 5 (penkias) darbo dienas.

 

  1. Pardavėjo pareigos

9.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu per nurodytą pristatymo terminą (išskyrus tik tuos atvejus, kai prekė yra sandėlyje; kitais atvejais pristatymo terminas patikslinimas ir Pirkėjas yra informuojamas).

9.2. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką, savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

9.3 Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.

 

  1. Apmokėjimas už prekes

Pirkėjas gali pasirinkti šiuos mokėjimo būdus:

  1. Mokėjimas bankiniu pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas pats perveda užsakyme nurodytą sumą į Pardavėjo banko sąskaitą. Tinka visiems pristatymo variantams.
  2. Mokėjimas grynais – paslauga taikoma atsiimant prekes iš Pardavėjo, nurodytu adresu arba iš anksto sutarus dėl laiko ir tikslios prekių atsiėmimo vietos. Tinka:

2.1.  pristatant prekes transportu Kauno mieste;

2.2. pristatant prekes transportu Vilniaus mieste;

2.3. atsiimant prekes adresu: Pravieniškių g. 5, Kaunas.

  1. Prekių grąžinimas ir keitimas

Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

 

  1. Atsakomybė

10.1.  Pirkėjas yra visiškai atsakingas už pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

10.2. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.

10.3 Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje  vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

10.4 Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

PRIVATUMO POLITIKA

  1. Bendrosios nuostatos

1.1. Ši Privatumo politika (toliau – Politika) reglamentuoja pagrindinius principus ir tvarką, kuria remdamasis www.gyvunusvajone.lt (toliau – Pardavėjas) tvarko interneto parduotuvėje www. gyvunusvajone.lt (toliau – el. parduotuvė) Pirkėjų asmens duomenis.

1.2. Pirkėjų asmeninių duomenų tvarkymą nustato šios sąlygos, LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas ir kiti teisės aktai, reglamentuojantys tokių duomenų rinkimą.

1.3. Pardavėjas įsipareigoja parduoti prekes fiziniams asmenims, kurie yra ne jaunesni nei 18 metų.  Pirkėjai, neturintys 18 metų, gali pirkti tik su tėvų ar globėjų sutikimu.

 

  1. Registracijos pateikimo taisyklės

2.1. Pirkėjas registracijos formoje turi pateikti išsamią ir teisingą informaciją apie save. Jeigu registracijos formoje Pirkėjas pateikia netikslius, melagingus ar klaidinančius duomenis, Pardavėjas turi teisę anuliuoti registraciją ir ištrinti duomenis arba apriboti Pirkėjo galimybes naudotis el. parduotuve.

2.2. Pardavėjas pripažįsta ir gerbia kiekvieno fizinio asmens, apsilankiusio el. parduotuvėje, teisę į privatumą. Pardavėjas renka ir panaudoja fizinio asmens duomenis (vardą, pavardę, gimimo datą, adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą ir kitą el. parduotuvės registracijos formoje nurodytą informaciją) tam, kad:

  • tinkamai įvykdytų prekių ar paslaugų užsakymus;
  • išspręstų problemas, susijusias su prekių ar pristatymo kokybe;
  • įvykdytų kitus sutartinius įsipareigojimus.

 

  1. Asmens duomenų perdavimas trečiosioms šalims

3.1. Pardavėjas turi teisę perduoti informaciją trečioms šalims, tik  punkto 2.2  tikslams pasiekti.

3.2. Pardavėjas neturi teisės perduoti  Pirkėjo asmens duomenų trečiosioms šalims, negavęs Pirkėjo atskiro sutikimo, išskyrus LR įstatymų nustatyta tvarka.

 

  1. Asmens duomenų pakeitimas ar atnaujinimas

4.1. Pirkėjas turi teisę keisti ir atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją.

4.2. Pardavėjas turi turėti naujausią su Pirkėju susijusią informaciją, reikalingą kokybiškam  užsakymų įvykdymui.

 

  1. Informacijos ar pretenzijos perdavimas

5.1.Visi pranešimai, susiję su asmens duomenų tvarkymu, yra pateikiami elektroniniu paštu aumiaumaistas@gmail.com arba paštu.

5.2. Atsakymas į pretenziją  Pirkėjui pateikiamas per 10  darbo dienų nuo pretenzijos gavimo dienos.

 

  1. Asmens duomenų tvarkymas 

6.1. Patvirtindamas registracijos formą, Pirkėjas sutinka, kad asmens duomenys,  savanoriškai pateikiami registracijos formoje, būtų tvarkomi remiantis šiomis taisyklėmis.

 

  1. Taisyklių keitimas

7.1. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti Privatumo sąlygas. Apie pakeitimus Pardavėjas praneša  el. parduotuvėje.

7.2. Jei Pirkėjas po šių sąlygų pasikeitimų naudojasi el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis, Pardavėjas laiko, kad Pirkėjas sutiko su sąlygų pakeitimu.

 

  1. Baigiamosios nuostatos

8.1.Visi šalių nesutarimai, dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.